I migliori pantaloni di yoga per e donne incinte

Quandu site incinta, u cunfortu hè chjave, soprattuttu durante l'esercitu.Mentre sona ovvi, i fundatori di u Prenatal Yoga Center dicenu di "assicuratevi chì a ropa hè respirabile è nunda ùn si senti troppu strettu".Eppuru, mentre ùn deve micca esse strette, e donne incinte anu bisognu di vestiti attivu, Fornisce un supportu extra per a crescita di u ventre è di i petti.

https://www.fitness-tool.com/copy-printed-yoga-pants-flare-factory-price-zhihui-product/

3 Cunsiglii di l'Esperti per l'acquistu di i vestiti di Yoga di Maternità

1. Evite i cimi flowy

Dice Heidi Kristoffer, fundatore di CrossFlow Yoga, "I tanki volanti sò sempre un fastidiu per u yoga perchè cascanu da u vostru capu cù ogni cane in discesa".

S'ellu anu ancu u collu largu, ponu cascà cumplitamenti, chì pò fà chì alcune persone si sentenu un pocu incòmode, Amore hà dettu.

Invece, Kristoffer ricumanda di circà una canotta di maternità o una cammisa chì hè più fitta è un pocu più longu per chì passa sopra a vostra midsection.

Per esempiu, a cullizzioni Infinalon Yoga di Nike presenta tessuti d'alta prestazione chì vi permettenu di movimenti liberamente mentre furnisce ancu una certa compressione.Perchè i pezzi Infinalon utilizanu materiali di filati più fini, i vestiti sò ancu cunfortu, transpirabili è ligeri.Inoltre, hè dispunibule in una varietà di dimensioni per adattà à tutti i tipi di corpu è fasi di gravidenza.

Alcune donne incinte ponu ancu sentenu più còmode in solu un bra sportiu o una crop top per ùn passà sopra u ventre.Pruvate per sapè ciò chì ti piace.

2. Sceglite pantaloni di yoga o leggings còmode

Mentre chì parechje donne incinte trovanu leggings troppu cumpressi, l'altri ponu truvà troppu stretti, disse Kristoffer.

"U nostru corpu cambia ogni ghjornu durante a gravidanza", disse."Preferite leggings ultra-high-waisted una taglia o duie più grande di a mo taglia senza gravidenza".

Ma s'ellu ùn hè micca sicuru se ti piace i pantaloni di cintura alta, Kristoffer ricumanda di vultà i leggings di maternità chì ti dannu l'opzione di vultà a cintura sopra o sopra u bump.

Se pudete, andate à a tenda è pruvate i pantaloni di ioga di maternità o leggings (ùn vi scurdate micca di i pantaloni curtite è i pantaloni cropped!) Per un fitu megliu è senti quandu fate l'esercitu.

L'amore ricumanda di camminà è di pruvà uni pochi di pusizioni diffirenti per vede s'ellu si sentenu veramente còmode."Tu ancu ùn vulete micca cuntinuà à arrampicà nantu à elli, cusì pruvate è camminendu in elli pò aiutà à assicurà chì a vostra coppia scelta ùn sdrughje micca", dice Love.

Assicuratevi di piegà è fighjate in u specchiu da daretu per assicurà chì u tessulu allungatu ùn si vede micca, aghjusta.

Infine, pensate à qualsiasi altre funziunalità speciale chì vulete in leggings di maternità.Per esempiu, i sacchetti ponu aiutà à almacenà facilmente u vostru ID è u vostru telefunu in u caminu da è da esce da a classe.

3. Priurità di i bras sporti di sustegnu

Durante u gravidenza, i vostri petti diventanu più grande è più sensittivi, perchè pudete avè bisognu di una taglia di bra sport di maternità o duie più grande di a vostra taglia abituale.

L'amore ricumanda di circà un bra sportu di cumpressione ligera chì cresce cun voi durante a gravidanza è ancu u postpartum.Se pensa à allattà, cunzidira un bra sportiu chì duppia cum'è un bra di infermiera.

"Pudete vulete invistisce in un bra di sport di infermiera per ùn avè micca bisognu di cumprà un vestitu completamente separatu quandu u vostru zitellu hè natu", dice Christopher."Assicuratevi solu chì ùn hè micca underwire, postu chì pò sentu ristrettu è porta à mastite [infiammazione di u tessulu mammariu generalmente causata da i dutti di latti bluccati]".

Per esempiu, a linea Nike (M) presenta u Swoosh Maternity Sports Bra, chì hà un imbottitura di supportu è un tessulu per u cuntrollu di l'umidità chì pudete facilmente rinvià per alimentà u vostru zitellu.

Cum'è cù tutti i vestiti di entrenamentu, sceglite un bra sportu cù un tessulu traspirante per aiutà à stà seccu.Troppu acqua pò purtà à u mughettu, un tipu di levitu chì hè cumuni in l'allattamentu.U mughettu si sparghje facilmente in ambienti umidi è pò causà prurito, brusgiate è petti pungenti.Si pò ancu sparghje in a bocca di u zitellu.

In listessu modu, pruvate una varietà di brass sport in buttreghi è in linea per pudè ritruvà a vostra ricerca.Puderà ancu dà un megliu capiscenu di ciò chì face chì i vostri petti si sentenu più sustinuti piuttostu chè ristretti.

https://www.fitness-tool.com/plus-size-yoga-pants-for-women-manufacture-in-china-zhihui-product/

Altra Attrezzatura di Yoga di Maternità Utile

Grippy Yoga Mat: Sceglite un tappettu chì furnisce un cushioning è un supportu adattatu per i vostri ghjinochje, i gomiti è altre articuli, cunsigliate Kristoffer è Love."Investite in un tappettu di yoga di qualità chì hà abbastanza cuscinu senza esse troppu molle", dice Love."Un tappettu di yoga di 5 mm hè l'ideale perchè vulete esse capace di stà in terra è in cuntattu cù a terra, soprattuttu quandu fate pose di equilibriu".
Blocchi, cuscini, cuscini, o cuscini: i puntelli ponu aiutà cun certe pose è facenu mudificazioni più còmode."Un tappettu di yoga è uni pochi di blocchi vi permettenu di fà qualsiasi mudificazione mentre avanzate durante a gravidanza", dice Christopher."Se fate yoga in casa, vi cunsigliu assai di almenu blocchi".Se ùn pudete micca ghjunghje à u pianu in certe pose, cum'è a posa di triangulu, i blocchi ponu dà una pausa, dice Amore.

Chì pantaloni di yoga pudete portà durante a gravidanza?

Prima, hè impurtante nutà chì i calzoni di maternità specifichi sò perfetti per e donne incinte.Queste leggings speciali sò ideali perchè cuntenenu un vestitu di supportu chì hè abbastanza flexible per adattà à i cambiamenti di u corpu.

In generale, in u sicondu trimesteru di gravidenza, i leggings cumincianu à sentenu troppu stretti.Tuttavia, a strettezza pò varià da donna à donna.Dunque, e donne incinte anu bisognu di misurà u cunfortu.

Di genere, e donne incinte anu da esse sicuru di portà una cammisa larga per copre l'utru mentre portanu pantaloni stretti.

Questu assicurarà ch'ella hè cunfidenza è i so organi interni sò invisibili.Inoltre, e donne incinte anu da cumprà collants d'alta qualità chì sò opachi.Questa hè a strategia più efficace per a manera di portà leggings in gravidanza in modu sicuru.

 

Cosa ùn porta micca durante a gravidanza?

Durante a gravidanza, u tipu ideale di vestiti pò esse vertigine.U corpu hè cambiatu constantemente;dunque, u vestitori deve esse cambiatu constantemente.In ogni casu, e donne incinte anu da evità di portà una ropa speciale durante a gravidanza.Sò include:

1. I vestiti troppu stretti

Vi dumandate cumu portà leggings durante a gravidanza?I collants di maternità specializati sò cunsigliati per prevene a compressione ligera.I vestiti troppu stretti sò dannusu à e donne incinte.

Questu hè chì i vestiti chì sò troppu stretti sò obligati à inibisce u muvimentu liberu, restringenu u flussu di sangue, è ponu purtà à irritazioni o rashes.

Dunque, se duvete portà collants, duvete sceglie collants maternità è vestiti di supportu pensati per e donne incinte.

2. Tacchi alti

Perchè e donne incinte ùn ponu micca vestiti stretti
Hè stranu per una donna cù una gravidenza pesante di portà tacchi alti.Prima, i tacchi alti ùn sò micca equilibrati bè per accodà u pesu di una donna incinta.

Comu tali, ponu facilmente creà squilibri chì lascianu e donne è i zitelli vulnerabili.Inoltre, u sbilanciamentu causatu da i tacchi alti pò causà b

Dolore in e donne incinte.I tacchi alti pò causà disconfort perchè ponu esse troppu stretti per i pedi di a donna.Chistu pò causari gonfiore di i pedi o i turmi, chì hè assai inconveniente per e donne incinte.

3. Jeans è Leather

E donne incinte tendenu à sentu surriscaldate è sudatu per via di sbilanciamenti hormonali.Per quessa, quandu una donna incinta porta certi vestiti, cum'è jeans, denim, o pelle, deve sentu assai incòmoda.E donne incinte anu da evità sti tipi di tessuti è portà vestiti chì ùn assorbanu micca u calore.

Riassume

U vestitu durante a gravidanza hè particularmente impurtante, è se vulete vede eleganti è cunfortu senza dannà u vostru zitellu, pudete visità u nostru situ web per più infurmazione.


Tempu di Postu: Jul-02-2022