Pantaloni Yoga vs Leggings |ZHIHUI

Cù a pupularità di i pantaloni di ioga, a ghjente hè sempre più piacevule à e linee di vestiti di yoga.A ghjente hà cuminciatu à vèstinu ogni ghjornu per u fitness, shopping, etc. À u principiu, a ghjente pensa chì i pantaloni di yoga è i collants sò i stessi cose o chì ùn ci hè micca assai diffarenza, finu à a situazione di portà pantaloni stretti è fà qualchì azzione chì succede senza fine. e cose embarrassing diventanu più è più cumuni, è a ghjente si capisce gradualmente a diffarenza trà elli.diffarenza.Allora chì hè a diffarenza trà i pantaloni di yoga è i nostri soliti pantaloni stretti?In particulare in quale aspetti?

https://www.fitness-tool.com/factory-spot-wholesale-tight-hip-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Chì sò i Leggings?

Oghje, i pantaloni stretti sò generalmente assuciati cù fitness.In fatti, ùn hè micca u casu.Attualmente, i materiali cumunimenti usati di i pantaloni stretti ùn sò micca abbastanza elastici per sustene i movimenti di stretching musculari più forti.Originariamente usatu cum'è leggings, purtati sottu vestiti è faldidi.I marchi è i pruduttori sò travagliendu per migliurà a capacità di leggings per adattà à l'esercitu, ma per u mumentu, ùn ci hè micca sustitutu.

 

Chì sò i pantaloni di yoga?

I pantaloni di yoga sò una alternativa populari à i pantaloni.A ghjente li porta à Starbucks, à a palestra o à u studio di yoga, o ancu per piglià i so figlioli da a scola.I pantaloni di yoga ùn sò micca esclusivi per i yogi, ma sò i migliori pantaloni per a pratica di yoga.Ioga hè una pratica di meditazione antica, ma ùn era micca finu à a fine di u seculu passatu chì i pantaloni di yoga sò diventati populari.Ancu i pantaloni di yoga venenu in una varietà di stili, cuntenenu principarmenti tessili elastici per diversi sporti, cù proprietà di umidità, cum'è poliester, nylon, etc.

Differenze chjave trà leggings è pantaloni di yoga

A principal diferenza trà i leggings è i pantaloni di ioga hè chì i pantaloni di ioga generalmente utilizanu tessuti atletici durable, mentre chì i pantaloni di ioga generalmente utilizanu materiali morbidi.In più di stili stretti, ci sò altri stili di pantaloni di yoga.Di sicuru, u prezzu di i pantaloni di yoga hè relativamente un pocu più caru cà i collants di ogni ghjornu.I pantaloni di yoga sò opachi, materiale più grossu, elasticu, sudore, è più adattatu per a corsa, Pilates, allenamenti di palestra, è di sicuru, yoga.Leggings, invece, sò spessu purtati sottu a robba per mantene u calore o migliurà a cunsulazione.Mentre i pantaloni di yoga sò fatti per fitness, i leggings sò generalmente solu per a moda, in casa, o strati di basa termale.I dui sò diversi da u puntu di partenza di u disignu.

L'Impurtante Differenza trà Leggings è Pantaloni Yoga

  Pantaloni di Yoga Leggings
Stile Assai diflaredo disinni di stivali è ancu versioni magre sò dispunibili. Fitted all over, dispunibule in una varietà di lunghezze cumpresi sottu à u ghjinochju, à u vitello è à a caviglia.Più culori è disinni.
Materiale Fattu di tissutu opacu grossu cù un pocu stretch. Hè fattu di tela fina elastica.
Durabilità Durevole è flexible. A resistenza à l'usura hè povera.
Cunfortu Fit cunfortu.Traspirante è traspirante. Soft è cunfortu.
Adupratu per Eseguisce yoga o cum'è vestiti da lounge. Alternativa à i pantaloni di solitu.
Costu Di solitu più caru. Di solitu più prezzu.
Usu destinatu Yoga, eserciziu, etc. A casa di piacè
Marchi populari Lululemon, Alo, Athleta. Victoria's Secret, Old Navy, etc

https://www.fitness-tool.com/factory-direct-supply-black-large-size-hollowed-out-tight-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Chì sò i principali benefici di i vestiti di yoga?

Quandu eserciteghja o fate ioga, hè più vicinu à u corpu, ùn si move micca, è ùn frena micca u corpu.
Ùn si deforma facilmente
Assorbenti di sudore.

Riassume

I pantaloni di yoga sò i migliori per u fitness I pantaloni di yoga vi danu ancu un accessu illimitatu à e vostre pose preferite senza avè da preoccupassi di i collants appiccicati à a vostra pelle o restringenu u muvimentu.A cintura più grossa è tumbled aiuta ancu cù u muvimentu, postu chì mantene i pantaloni in un locu induve vede bè.


Tempu di Post: 20-May-2022