Cumu evità un malfunzionamentu di Camel Toe 丨ZHIHUI

Sia chì portate leggings o pantaloni di yoga, pudete sperimentà i dita di cammellu à varii gradi.Di tutti i sfidi di u vestitariu chì pudete scontru, u toe di cammellu hè probabilmente u più incòmodu perchè affetta a respirabilità è pò presentà sfide fisiche cum'è irritazione è ancu u risicu di crescita bacteriana.Ma ùn vi preoccupate troppu, ci sò uni pochi di cunsiglii di prevenzione di u cammellu chì sò più faciuli di ciò chì pudete pensà.

https://www.fitness-tool.com/factory-spot-wholesale-waist-hip-lift-elastic-tight-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Chì Causa Camel Toe?

Per sapè cumu prevene u toe di cammellu, avete bisognu di capiscenu perchè succede in u primu locu.U più grande culprit hè a taglia è fitta sbagliata.Un toe di cammellu succede quandu i vostri vestiti sò troppu stretti (ciao, leggings) o ci hè troppu tela extra chì ùn hè micca ghjustu ghjustu (oh, ciao, rompers, è shorts flowy).U tessulu si stende in u to crotch o scrunches in tutti i posti sbagliati.

U risultatu ?Camel Toe.Wedgie di fronte.Decolleté à l'entrejambe.Qualunque cosa vulete chjamà, hè un fastidiu.Ma più impurtante, pò esse un periculu per a vostra salute.Circa u 75% di tutte e donne soffrenu di vaginitis in un certu puntu di a so vita, chì puderia include una infezzione di levadura o vaginosi bacteriana.Unu di i più grossi delinquenti hè un vestitu strettu chì provoca u toe di cammellu è impedisce l'ambienti aria chì a vostra vagina hà bisognu à stà sana.

https://www.fitness-tool.com/factory-spot-wholesale-tight-hip-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Aduprate a Taglia Giusta.

Puderete pensà chì leggings o shorts parenu attrattivi, ma si pigliate l'idea troppu luntanu, ùn saranu micca.U toe di cammellu hè causatu da vestiti malati.Pudete avè u toe di cammellu quandu i vostri pantaloni o shorts sò troppu stretti in a zona di u crotch.
Pantaloni o shorts chì sò troppu magre in a zona di u crotch pò causà u stessu prublema.Swimsuit bottoms chì sò troppu chjuchi sò soprattuttu propensi à cammellu.Sceglite u stilu ghjustu.

Scegli u Tessulu Giustu

WAMA usa canapa per a so biancheria intima per una bona ragione.A cannabis hè un repellente naturali (è i periculi per a salute chì vene cun ellu) per u toe di cammellu.
U canapa hè robustu (3-8 volte più forte di u cuttuni) è abbastanza elasticu per mantene fermu senza muvimenti o ammucciamenti.A canapa produce biancheria intima respirabile è naturalmente antibatterica per aiutà à frenà i batteri è evità l'infezioni vaginali.A canapa furnisce a fermezza chì avete bisognu per liscia i dita di i vostri cammelli, ma ancu, vi dà i benefici di cunsulazione aria.Ci hè parechje altre prestazioni di vestiti di canapa da cunsiderà quandu si dumandanu cumu prevene u toe di cammellu.Per esempiu, mi piace à portà a canapa perchè ùn hà micca bisognu di chimichi duri o pesticidi, è diventa più dolce (ma ùn perde a forza) cù ogni lavatu.Questu significa chì a vostra figa ferma sana cù materiali non tossichi, mentre guadagnà flessibilità è resistenza - perfetta per evità u toe di cammellu!

Scegli i tessuti più scuri

Tessuti neri o più scuri sò più prubabile di ammuccià ciò chì certi chjamanu "groove crotch".
I peggiori tessuti di cammellu sò prubabilmente più sottili, in poliester senza supportu o pantaloni di yoga di culore chjaru.
U prublema cù i tessuti bianchi o beige, soprattuttu s'ellu sò ioga off-the-shelf o altri pantaloni stretchi, lascianu pocu spaziu per l'imaginazione.

Capisce i vostri vestiti

Un altru di i mo trucchi preferiti per camuffà i dita di cammellu hè a stratificazione.Sè vo portate jeans skinny, shorts di bicicletta, o leggings, è site nervoso per e mutandine in fronte, accoppiate cù una tee longa, un vestitu di maglione o una tunica.Stu stilu nasconde perfettamente ogni punta di cammellu mentre stai cunfortu cù u vostru fondu preferitu.Pudete utilizà i blog di moda sustinibili per truvà strati eco-friendly è vestiti etici à prezzi accessibili.

Scegli i Leggings Giusti.

Sceglite leggings grossi chì sò abbastanza matte per ùn vede micca a vostra biancheria intima attraversu.
Qualunque cosa fate, ùn portate mai leggings cum'è leggings.Seranu cusì trasparenti chì avete più prublemi di camel toe.
Purtate una cammisa longa o un maglione sopra i collants.Nimu ùn vole veramente vede a vostra zona di crotch in leggings in ogni modu.pruvà una tunica.

Sceglite stili di vestiti stretti

Sè vi dumandate cumu si sbarazza di u toe di cammellu, a ropa larga hè una suluzione è un camuflage.Per utilizà sta punta cum'è una suluzione, avete prima bisognu di mette nantu à a biancheria intima.Allora, aduprate vistimenti sciolti per prevene ancu i cunei di fronte.Vestiti fluidi, gonne o jeans baggy sò tutti grandi opzioni - i jeans baggy sò avà u bonus tutale!

Se vulete portà shorts flowy o jumpsuits, assicuratevi solu chì si adattanu.S'elli ùn sò micca adattati è si ponenu bè nantu à i vostri fianchi o a cintura, ponu finiscinu per aggregate quandu site à pusà.

Aduprate Panty Liners

Per una correzione rapida, aduprate un panty liner chì allisa i dita di cammellu quandu site in fretta o ùn pudete micca cambià a ropa.Ricurdativi, sta punta hè megliu quandu si portanu tessuti più grossi cum'è jeans.Se portate un materiale più finitu cum'è leggings, u panty lining pò vede à traversu u tela.

Cumu evità a punta di cammellu in leggings

Sè vo site un connoisseur di legging cum'è mè, ùn site micca solu.Da sette o ottu anni fà, a cinta elastica superò l'impurtazioni di denim per a prima volta.Hè ghjusta;leggings batte u mainstream naziunale.
U travagliu da casa, athleisure, leggings ultra-confortu ... sapete chì hè una tendenza cuntinua.Sfurtunatamente, però, un paru di leggings slick, slick vene generalmente cun un toe di cammellu.Allora, sè vo site quì specificamente per amparà cumu evità i dita di cammellu in leggings, annotate questi cunsiglii.

Purtate leggings grossi.Quandu si tratta di prevenzione di u toe di cammellu in leggings, u grossu hè u vostru amicu.I tissuti sottili sò menu durable è per quessa più suscettibile à u muvimentu è a bunching.Sceglite un materiale più grossu chì mantene a so forma megliu è ùn si move micca tantu.Pudete ancu evità un culo trasparente quandu si china - bonus!

Nota i cuciture.A cucitura chì corre longu u to crotch hè cum'è un segnu di neon chì indica a punta di u to cammellu.A cucitura mantene a tela inseme per pudè creà una cunea frontale per sè stessu.Sceglie sempre leggings senza cuciture frontali per evità a punta di cammellu.

Veni cù gussets.Un gusset hè un picculu pezzu di tela in forma di diamante cusitu in u crotch di un pantalone o leggings.Parechje leggings anu gussets perchè rinfurzanu è prutegge u materiale facilmente degradabile mentre si sferisce mentre si esercita.U gusset si move ancu a cucitura luntanu da u crotch per ùn avè micca u toe di cammellu assuciatu cù a cucitura.

Conclusioni: Cumu sguassate di Cameltoe

Evitari u toe di cammellu ùn hè micca cusì difficiule cum'è pare.Indossate una biancheria intima robusta, traspirante, antibatterica cù un vestitu ben adattatu è sarete sicuru di sbarazzarsi di a temuta punta di cammellu in pocu tempu!

Ùn ci hè bisognu di vergogna di u toe di cammellu (succede naturalmente, dopu à tuttu), ma sta lista duverebbe aiutà à qualchissia chì si dumanda cumu prevene u toe di cammellu.


Tempu di Post: 28-May-2022