Perchè i pantaloni di yoga sò cusì stretti?ZHIHUI

U vantaghju dipantaloni di yoga strettihè a ligera compressione chì avete da u tessulu strettu.Questu aiuta à mantene u flussu di sangue è vi dà forza induve ne avete più bisognu.Di sicuru, certi pantaloni di yoga sò cusì stretti chì vi surriscaldarete, ma chì generalmente vene à u mischju di tela chì sceglite.Quantu strettu u yoga deve esse, deve esse cunsideratu cumpletamente per u so scopu.

Usi di pantaloni di yoga

 

Pantaloni di yogasò pantaloni flessibili, adattati, pensati per praticà u yoga è altre attività fisiche chì implicanu assai muvimentu, curvatura è stretchimentu.A tela hè generalmente grossa è opaca.

 

I pantaloni sò assai morbidi, lisci, lucidati è sedosi quandu sò purtati.Ancu s'ellu hè uriginale pensatu per u yoga, sò avà soprattuttu purtati da e donne cum'è vestiti casuali di ogni ghjornu, ma l'omi cumincianu à portà più frequentemente.

 

I pantaloni di ioga sò avà dispunibili in casual, casual, errands, sportswear, activewear, activewear, maternity, dance, è / o clubwear.

 

Si adattanu bè, dendu flessibilità è cunfortu, è u tessulu di umidità in l'internu di u pantalone move u sudore da u corpu à a superficia esterna di u tessulu, induve pò evaporà, dendu à u pantalone un vantaghju quandu hè purtatu durante l'attività fisica. mantene l'usu frescu è còmode.

 

Forniscenu flessibilità, cunfortu, copertura, stile, transpirabilità è versatilità.

 

Quantu deve esse stretti i pantaloni di yoga?

U disignu di collants di yoga in u passatu mancava varietà.Venenu solu in uni pochi di dimensioni è culori fissi, cusì ùn si adattanu micca à tutti.

A libertà di cumprà i pantaloni di yoga hè oghji assai altu, longu, grandezza, culore, stampa, sacchetti, curve, lace, apparenza, etc. pò esse cumminati cù leggings persunalizati.Hè più còmuda per i cunsumatori per dimustrà a so persunità, è si pò vede chì ci sò assai benefici di i pantaloni di yoga persunalizati.

Quandu cumprate i pantaloni di yoga, duveranu esse abbastanza stretti per adattà.In ogni casu, s'è notate chì i vostri fianchi sbucciate da a cima di a cintura, o se u tela si stende cusì strettu chì diventa pura, allora sò troppu chjuchi.In più, perchè sò pantaloni di sudore, i pantaloni di yoga ben adattati permettenu una gamma completa di muvimentu senza strappà u materiale.

I pantaloni di yoga significanu stretti?

I pantaloni di ioga sò designati per esse relativamente stretti, chì permettenu una gamma completa di movimentu è impedisce à u tela di mette in u modu durante l'esercitu.
Tuttavia, ùn deve esse micca cusì strettu chì causanu sfregamenti o qualsiasi marca nantu à a vostra pelle.Duveranu sentu cum'è una seconda pelle è si move cù u vostru corpu facilmente.
Ùn duvete micca vede a vostra biancheria intima o qualcosa à traversu i vostri leggings quandu vi squat.I pantaloni di yoga di bona qualità restanu opachi quandu si stende.
Per d 'altra banda, se i collants anu eccessivu di tela o sagging in ogni locu, sò troppu solti.U vestitu solle durante l'eserciziu pò causà ferite è distractà.

Cumu sapè se i pantaloni di yoga sò troppu chjuchi?

Mentrepantaloni di yogasò intrinsecamente stretti, ùn avete mai sentite ligatu.Duveranu esse còmode è mobile.Se ferite quandu si move, ponu esse troppu chjuchi.

Unu di i modi più faciuli di verificà s'ellu sò troppu chjuchi hè di piglià una prova di eserciziu.Fate squat, lunges, è altri movimenti mentre vede se i vostri pantaloni vi copre.S'ellu mostra chì a vostra biancheria intima o materiale pari chì hè overstretched, avete bisognu di una taglia più grande.

Sì i pantaloni sò brillanti quandu si stende, sò troppu chjuchi.Un'altra manera di dì hè di vede s'ellu vi vede i baffi (rughe orizontali) nantu à a vostra crotch, o se i vostri fianchi o u ventre sò custruendu nantu à a vostra cintura.Questu hè chjamatu "muffin top" è hè un signu sicuru chì avete bisognu di cullà.

Cunsiglii per a scelta di a taglia ghjustu èLeggings adatti

Truvà a taglia ghjusta è adatta hè una cosa assai impurtante quandu site shopping per qualsiasi robba.Questu hè soprattuttu veru sè vo circate un novu paru di leggings.Avete bisognu di pantaloni chì furnisce una cobertura adatta senza compromette a libertà di muvimentu.

Apparentemente, micca tutte e marche di vestiti standardizeghjanu a dimensione è l'adattamentu di leggings.Diversi cummercianti anu standard di dimensioni diverse.Basatu nantu à a nostra ricerca, avemu furnitu qualchi cunsiglii avanzati per aiutà à determinà quale leggings sò a taglia ghjusta è adatta per u vostru corpu.

Riferite à a vostra taglia normale di pantaloni

Partendu da a talla chì generalmente portate, cercate tissuti stretchi in quattru direzioni, è riferite cumplettamente l'infurmazioni di u mudellu.

Sè vo site in affari, pudete piace

Cliccate per sapè di piùproduttore di pantaloni di yoga brillanti

Cunsigliu di lettura


Tempu di Postu: Set-05-2022