Cosa da fà cù i pantaloni di ioga 丨ZHIHUI

Per quelli chì piace à portà cullezzione di yoga, a quistione di ciò chì fà cù i vechji vestiti di yoga èpantaloni di yogapò esse spessu affruntatu.Se portate assai leggings, avete probabilmente nutatu chì si sguassate o sguassate rapidamente per via di l'overstretching o per altre ragioni, ma scaccià fora pari cum'è un rifiutu è un modu assai amichevule à l'ambiente.Perchè scaccià i vostri body, leggings o pantaloni di yoga in a basura quandu pudete esse artisticu o funziunale è aghjurnà?
Cumu evità in modu efficace sta situazione?Prima di tuttu, pudete sceglie materiali cù una bona elasticità è una forte resistenza à l'usura quandu compra vestiti di yoga, chì ponu allargà a vita di serviziu è riduce u cunsumu.
pannu per lucidatura/pulizia
A robba dilapidata pò esse tagliata in moduli più chjuchi, postu chì e proprietà di u tessulu sò ideali per pulisce, pulisce o pulisce i mobili.

https://www.fitness-tool.com/factory-spot-wholesale-tight-hip-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Fascia persunalizatu

Perchè l'abbigliamentu di yoga hà una bona elasticità è resistenza, i vechji leggings ponu esse riutilizzati è tagliati è tessuti in una fascia carina, è uleggingsA tela mantene i vostri capelli in u locu bè.
fascia di capelli d'emergenza
E donne guasi sempre salvanu l'ultimi capelli di capelli, cusì hè una idea maravigliosa: cuminciate à cutà e strisce (circa 3,4 cm) à u fondu di i leggings è finiscinu à a cima di ogni gamba.Sè fattu bè, avà avete almenu 20 fasce di capelli morbidi è gentili!

https://www.fitness-tool.com/factory-direct-supply-black-large-size-hollowed-out-tight-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Bellu paralume

Se ti piace à portà un vestitu di yoga stampatu, questu serà un grande per voi.Trasforma i vostri leggings senza più stampati in una sfumatura unica è stylish.Tuttu ciò chì duvete fà hè taglià dui "gammi" separati è stende delicatamente a tela sopra u paralume.Aduprate una pistola di silicone per dispensà a cola prima cù gomma, dopu aduprate forbici per tagliate da l'altra parte, lascendu un marghjenu di 1,5 cm.Infine, aduprate una pistola di silicone per cola i bordi di u tela intornu à a tapa.

Tappettu di pavimentu tissutu

Sè vo site più di un artighjanu è avete più di un paru di vechji maleggings divertenti, o qualsiasi altru paru di pantaloni fatti di tela molle, o una vechja t-shirt o cammisa chì hè troppu vechja per donate o dà à qualchissia, pudete creà un tappettu culurita.Accuminciate à spoglià tutti, poi ligate ogni estremità à l'altru per avè a treccia in una longa fila.Avvolgi e trecce intorno a te, appiccicali fino in fondo, e hai un tappeto super pulito!

Fate costumi d'animali

Se ùn avete micca veramente una bona idea, cunzidira se i vostri vechji leggings ponu esse trasfurmati in vestiti d'animali.
S'ellu ùn pare micca unu, basta à tagliate a testa di qualsiasi criatura o disignu di caratteru chì pare megliu per ogni foru di gamba à i lati per ùn sfilà micca quandu si portanu sopra!

Riassume

U vestitu di ioga pò funziunà in parechji campi per via di e proprietà di u so materiale.Spergu chì questi suggerimenti ponu aiutà i lettori.

Cliccate per sapè di piùfabricatore di pantaloni di yoga donna


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022