Cume à i pantaloni di yoga? 丨ZHIUHI

Cum'è tutti sapemu, s'ellu si stende u weekend o travagghiari da casa, ùn ci hè nunda cum'è un paru di pantaloni di yoga ben adattati per fà a vostra rutina di ogni ghjornu più còmoda.
I pantaloni di yoga sò digià assai còmode.Se sceglite u bordu ghjustu, avete una scelta megliu.Hemming hè una opzione, soprattuttu se vulete persunalizà a so lunghezza.U materiale da quale sò fatti i pantaloni di yoga hè di solitu elasticu.Per quessa, u prucessu di orla hè megliu fattu da stitches machine.

I pantaloni di yoga legati ponu esse sfida à causa di u materiale elasticu.

Se sceglite i punti di a manu sbagliati o utilizate agulla dritta, i punti ponu esse fora.Dunque, avete da aduprà punti elastichi.I machini cù punti integrati funzionanu megliu.I punti di zigzag stretti sò ancu fatti bè.A prima cosa chì duvete fà hè sguassate cù cura i punti esistenti senza strappà o dannà a tela.Per sapè quantu ci vole à cose nantu à i pantaloni, avete bisognu di misurà da a cintura à induve vulete chì i pantaloni finiscinu.Per marcà a durata di i pantaloni, utilizate una agulla dritta.Assicuratevi di lascià circa 3-4 inch sottu à sta marca è cuminciate à cutà longu questu.Questa tela extra hè a parte chì duvete plegà à i marchi chì avete fattu prima.Allora cuminciate à cuciri per ottene una striscia grossa di materiale à u fondu.Pudete ancu aghjunghje elasticu in modu chì e maniche di a gamba grippa i vostri gammi.U modu più faciule per fà i pantaloni di yoga hè di utilizà una macchina di cucire.Se sapete cumu utilizà unu, u prucessu serà più veloce per voi.Avete da esse sicuru di plegà l'estremità currettamente.I principianti puderanu bisognu di più tempu per fà questu.A cucitura a manu hè ancu una opzione, ma richiede più tempu.

https://www.fitness-tool.com/factory-spot-wholesale-tight-hip-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Cume i pantaloni di Yoga

1. Cercate mudelli

Ci sò tunnellate di mudelli di cucitura di vestiti attivu dispunibili, cusì pigliate u tempu per truvà quellu chì si adatta à u vostru stile.Per esempiu, Colette Patterns hà un stilu chjamatu Manila Leggings, chì hà un disignu più classicu cù un bellu cuff curved overlapping at the hem of each leg.E Papercut Patterns vende un legging Ooh La chì pò esse fattu di spandex di pelle sintetica per un vibe più streetwear.Ùn importa micca in quale direzzione andate, cercate un mudellu chì si senti cum'è chì gridava "tu".

2. Cumprate Spandex Stretch Fabric

I pantaloni di yoga necessitanu un tessulu stretchu di maglia chì hè assai resistente, chì significa chì u tela rimbalza quandu tira.I tessili più boni anu qualchì spandex, cusì i vostri leggings finiscinu cum'è una seconda pelle.

3. Raccoglie altri materiali

In più di i vostri tessuti è mudelli, avete bisognu di qualchi arnesi è forniture pratichi.

agulla di a macchina per cucire

Ci sò parechji tipi di agulla, per quessa hè impurtante cumprà u dirittu.Sicondu u pesu è a quantità di materiale sinteticu in u tela, avete bisognu di sceglie un agulla Stretch o Jersey Ball Point di 70, 80 o 90.

Filu

I tricotti ponu esse cuciti nantu à una macchina convenzionale o un overlock / overlock, ma avete sempre bisognu di una macchina cunvinziunali per fà ogni orla è inserisce l'elasticu intornu à a cintura.Per u vostru serger, avete bisognu di 3-5 fili cunici per currisponde à u vostru tela è per a vostra machina tradiziunale, avete bisognu di una bobina.

banda elastica

A maiò parte di i stili di pantaloni di legging è di yoga necessitanu elasticu in a cintura per mantene elli induve appartene.Verificate a lista conceptuale di mudelli per vede a larghezza desiderata per u mudellu di a vostra scelta.

Tagliatori rotanti, stuoie di taglio, oggetti pesanti

Per i tessili di maglia, un cuteddu rotativu funziona megliu cà un paru di tisora, è u pad di tagliu prutege a lama è a superficia sottu u tela.U pesu di u mudellu aiuta à mantene u mudellu mentre tagliate, perchè ùn avete micca aduprà un pin.

agulla di palla

Sceglie u tipu d'agulla ghjustu hè cusì impurtante quant'è l'usu di l'agulla ghjustu.Quandu hè u tempu di staple pezzi di u vostru tela inseme, una agulla di bola scorrerà per u tela più facilmente cà una agulla cù una punta punta.A punta di palla aiuta l'agulla à viaghjà trà e fibre di maglia è impedisce a rottura di filu.

4. Pigliate misure

Quandu pigliate e vostre misurazioni, tenite in mente chì i leggings è i pantaloni di yoga sò supposti avè un cunfortu negativu, chì significa chì a dimensione di a robba finita serà più chjuca di u vostru corpu.Vulete chì i pantaloni s'adattanu, ma a misura hè di voi.

5. Preparate i vostri tessuti

Pre-lavate i tessuti di maglia prima di taglià i mudelli, postu chì i tessuti ponu diminuite da circa 25%.

Una volta chì tuttu hè tagliatu, pigliate un pezzu di tela è macchina un puntu di pratica per vede cumu si finisce nantu à a robba.

6. Accumincia a cucitura

Avà u veru divertimentu principia!Segui u vostru mudellu per purtà i vostri leggings à a vita, è gode di u prucessu sapendu chì ùn avete mai più chjappà in u centru cummerciale per un paru di leggings.

https://www.fitness-tool.com/factory-direct-supply-black-large-size-hollowed-out-tight-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Cume i pantaloni di yoga cun una macchina di cucitura

Videmu i passi chì avete bisognu à seguità per cuci i pantaloni di yoga cù una macchina di cucitura.

Eliminate i punti di orlo esistenti

I pantaloni di yoga pò avè digià cucitura à u mumentu di a compra.A prima cosa chì duvete fà hè di sguassà i punti.Per fà questu, utilizate un stitch remover.Questu pò esse un strumentu utile, soprattuttu s'ellu hè solu uni pochi centimetri di longu.Stu passu esige a vostra pacienza per chì u tela ùn si strappa.

Misura a lunghezza di u novu bordu di fondu

Utilizendu una cinta di misura o scala, misurà a nova lunghezza di i pantaloni.Allora, misurà a lunghezza desiderata è marcate a manica di a gamba cù una agulla dritta.Se u prucessu pare cunfusu, pudete piglià duie misure cù i vostri pantaloni.Allora marcate a lunghezza desiderata nantu à i pantaloni.

stira i pantaloni

Piega ogni tela eccessiva sottu à a lunghezza desiderata in u bracciu è appughjà.Pone u ferru à a temperatura ottima per u materiale è pressu u ferru caldu nantu à u foparte purtata.Prima di pressu i zoni plegati cù u ferru, fate cura di alignà è assicuratevi chì sò irregolari.

Assicurà i bordi di i pantaloni è tagliate l'excedente di tela

Pone i pantaloni nantu à una superficia plana è stende u fondu di e maniche di a perna.U tempu di taglià l'excedente di tela.Prima, pinnate i bordi à a superficia per mantene u materiale in u locu.Cù 3-4 centimetri sottu à u novu bordu di fondu, fate un marcatu cù ghisa è un regnu.Cumincià à cutà longu sta marca di gessa.

Bordi plegati è cuciture

Doppiu l'excedente di tela nantu à u novu bordu di fondu è utilizate un pin per assicurà a piega.Allora, cuminciate à cuciri circa un quartu di inch sottu à u bordu sfilacciatu.Per questu, duvete aduprà stitch stitches cum'è punti zigzag.Stu tipu di stitch permetterà di stende è micca di annullà.Furnirà ancu u sustegnu necessariu.

Quandu avete righjuntu u puntu di partenza di i punti di novu, soprappone i punti un pocu per una sicurità extra.Pudete taglià un filu extra è fate un nodo prima di caccià.A prucedura richiederà agulla doppia.Se a vostra macchina ùn sustene micca l'agulla gemela, deve avè un modu integratu per punti zigzag.

Riassume

Ùn hè micca difficiule di ottene a lunghezza chì vulete cù i pantaloni di yoga arrotolati.Avete bisognu di l'arnesi ghjusti è sviluppà e cumpetenze basiche di cucitura, cum'è fà stitch stitchs.
Pudete i vostri pantaloni di yoga cù a manu, ma cù una macchina di cusura farà u prucessu più veloce.Eventualmente, pudete ancu fà i vostri pantaloni di yoga.


Tempu di posta: 06-06-2022