Perchè avete bisognu di cumprà pantaloncini di yoga?|ZHIHUI

Avete pensatu à portà shorts di yoga per praticà ioga?Quale ùn ama micca un grande paru di shorts in un ghjornu caldu d'estate?Se ùn avete micca dighjà i pantaloncini da yoga, forse hè u tempu per voi!Allora perchè ùn li porta micca in un studio di yoga, spiaggia o parcu per una classe di yoga rilassante in un ghjornu caldu?Puderete esse sorpresu quantu i pantaloncini di yoga benefica ponu esse à a vostra pratica!

Leggings & Shorts

In questi ghjorni, leggings è pantaloni di yoga sò più è più sinonimi, malgradu e so parechje differenzi.
Ùn ci hè micca negà chì i pantaloni skinny facenu chì u nostru corpu inferiore pare grandi, è ci sò parechje cose chì i pantaloni skinny anu in termini di prestazioni.Per esempiu, i leggings di yoga anu un ligeru effettu di compressione nantu à i cosci, i vitelli è i glutei, chì aiutanu à migliurà a circulazione di sangue è ci danu un pocu di forza quandu facenu movimenti difficili è pose.
Leggings longu copre ancu cumplettamente i nostri gammi, riducendu assai l'attrito trà a nostra pelle è una stuoia di yoga o una amaca di seta.
In quantu à i pros and cons di i calzoni di yoga è i pantaloncini di yoga, hè una materia d'opinione è deve esse analizatu in detail.Oghje, faremu un analisi approfonditu di i pantaloncini di yoga basatu nantu à a nostra ricerca.

Beneficii di Praticà Yoga in Shorts Yoga

I pantaloncini di yoga sò più còmode è transpirabili cà i pantaloni tradiziunali di yoga.Permettenu di spustà liberamente è facenu più faciule per stà frescu è seccu durante u vostru entrenamentu.
Perchè i pantaloni di ioga sò più brevi di i pantaloni di yoga tradiziunali, questu ponu esse ideali per i classi di yoga calda o praticà ioga in climi più caldi.
Parechje top iogi preferite i shorts per sentenu una cunnessione più grande à a matta, a terra, o a terra, secondu induve praticanu.A più impurtante, mette in terra è cunnetta cù u vostru corpu hè una parte impurtante di l'esperienza di yoga.
I pantaloncini di ioga offrenu una gamma più grande di movimentu cà i pantaloni di yoga perchè si adattanu bè è ùn si mette micca in u vostru modu.Offrenu ancu una certa compressione per migliurà a vostra prestazione.Questu hè soprattuttu impurtante s'è vo fate postu di yoga chì implicanu assai stretchi, manu, o torsioni.
I pantaloncini di yoga aiutanu à prevene i feriti.Perchè s'adattanu bè è ùn s'agglutinanu micca, ci hè menu risicu di straining o straining the muscle.
A cintura elastica integrata in i pantaloncini di yoga aiuta à mantene in u locu in tuttu l'esercitu.Questu hè sopratuttu utile per i posti di ioga più avanzati chì implicanu stende i gammi o i fianchi.
Mentre praticà ioga, praticà in pantaloncini di yoga cù sacchetti hè un modu grandile per mantene e vostre cose vicinu à a manu.Tuttavia, vi tocca à assicurà chì i vostri pantaloncini ùn sò micca trascinati da e vostre cose.I nostri shorts di yoga presentanu duie tasche interne nascoste per mantene i vostri cristalli in modu strettu è cunfortu mentre vi cunnettate à u vostru più altu in u tappettu.

Quantu duverebbe esse i mo shorts di yoga?

Diversi stili di i pantaloncini di yoga ponu varià da i shorts à i shorts di bicicletta chì sò solu uni pochi centimetri sopra u ghjinochju.Certi pirsuni preferanu shorts più brevi per più libertà di muvimentu, mentri àutri pò preferite shorts più longu chì furnisce più copertura è aiutanu à prevene l'irritazione o l'irritazione di a pelle.A durata di i pantaloncini di yoga dipende da a preferenza persunale è a cunsulazione.

Dittu chistu, ci sò uni pochi di guida generale da tene in mente quandu sceglite i pantaloncini di yoga:

Stretch and fit as this will make your shorts stay in place durante tutta a vostra pratica di yoga.

L'alta respirabilità permette à l'umidità di evaporà rapidamente, mantenendu frescu è còmode durante l'entrenamentu.

Shorts Baggy & Skinny

I pantaloncini di ioga duveranu fitte bè è avè un bonu stretchimentu.in modu chì ferma in u locu cumu si move, ma micca cusì strettu da esse incunificatu o restrittivu.I migliori shorts di yoga si adattanu bè à a cintura è i fianchi, cù abbastanza spaziu per una gamma completa di muvimentu.Se i vostri shorts di yoga sò troppu sbulicati, ponu curl up o curl up quandu si move, chì pò esse distracting è incòmode.Per d 'altra banda, se i vostri shorts di yoga sò troppu stretti, ponu limità u vostru muvimentu, chì pò esse distracting è dispiacevule.

Diversi Tipi di Tessuti

Quandu sceglite i pantaloncini di yoga, ci sò parechji fatturi per cunsiderà, cumpresu a tela da quale sò fatti.Sicondu e vostre preferenze è u clima in quale praticate u yoga, pudete truvà qualchi tessuti più o menu adattati per l'attività.

Poliester

Certi dilettanti di yoga preferanu shorts fatti di materiali sintetici cum'è poliester, postu chì tendenu à esse ligeri è durable.Questi tessuti offrenu ancu traspirabilità è sudorazione rinfurzata, facendu ideali per l'usu in classi di yoga calde o allenamenti esterni.Tuttavia, i pantaloncini sintetici di yoga anu i so svantaghji, micca menu chì tendenu à assorbe u calore in i climi caldi.

Cuttuni

Per quelli chì preferanu u massimu cunfortu, u cuttuni pò esse a scelta bona.Stu tessulu tende à sentu morbidu nantu à a pelle è assorbe l'umidità in modu più efficau cà i materiali sintetici, facendu l'ideale per l'utilizazione in spazii d'alta umidità o durante e pratiche di yoga à ritmu lento.In ogni casu, anu ancu pisanti quandu si bagnati cù u sudore o a pioggia è ùn sò generalmente micca durable quant'è i materiali sintetici.

Spandex

Spandex hè un must-have per a maiò parte di i dilettanti di yoga per via di a so incredibile elasticità è elasticità, facendu perfettu per muvimenti attraversu diverse pose di yoga.Si avvolge strettamente intornu à u vostru corpu, dendu sustegnu è flessibilità induve ne avete più bisognu.In più, perchè alluntanà l'umidità da a vostra pelle, u spandex aiuta ancu à mantene frescu durante e sessioni di yoga.Per d 'altra banda, assai persone prefessu i pantaloncini di yoga fatti di materiali più transpirabili.

In ultimamente, tocca à ogni yogi decide quale tipu di pantaloncini di yoga si adatta megliu à i so bisogni è preferenze, è ancu i scopi di fitness.

Cliccate per sapè di piùfabbricante di pantaloni di yoga in Cina


Tempu di Postu: Aug-29-2022