Chì i Pantaloni di Yoga à l'Ingrossu volenu Veramente i Vostri Clienti?|ZHIHUI

Per apantaloni di yogavenditore, hè assai impurtante per capiscenu i bisogni di u gruppu di u cliente di destinazione.Se vulete sapè ciò chì i pantaloni di yoga in grossu volenu i vostri clienti, questu articulu discute da diverse dimensioni, spergu chì vi pò aiutà.

https://www.fitness-tool.com/factory-wholesale-gradient-color-yoga-pants-%e4%b8%a8zhihui-product/

Panoramica di basa di u mercatu di pantaloni di yoga

In generale, u mercatu glubale di vestiti sportivi conta avà per u 30% di tutte e industrie di calzature è vestiti.Individualmente, u mercatu di i pantaloni di yoga hè in crescita constantemente da u 2011, cù una crescita annuale di 7%.U mercatu globale di vestiti di yoga hè previstu di cresce à un CAGR di 6.23% durante u periodu di previsione.

In fattu, a dumanda di i Stati Uniti per i pantaloni di yoga hà superatu i jeans per a prima volta in u 2017, cù a dumanda di aumentà più per u futuru prevedibile.Dunque, a vendita di pantaloni di yoga serà prufittuosa.

Partendu da u stilu di pantaloni di yoga

a durata di i pantaloni

Questu hè senza dubbitu a vostra cunsiderazione numero uno quandu compra i pantaloni di yoga.

Lunghezza piena: Queste leggings si estendenu finu à u fondu di a gamba.Leggings full-length sò a scelta per curriri in climi freschi.Permette à l'atleti di mantene megliu u calore è prutegge in ambienti friddi.Hè assai adattatu per l'inguernu, perchè possu ricumandemu à i clienti quandu u clima torna fretu.

7/8 Lunghezza: Sti leggings sò generalmente sopra à l'ankle è sottu à u vitellu.

Longueur Capri: Di solitu si estende sottu à u ghjinochju, vicinu à a mità di u vitellu.Sò più traspiranti cà i pantaloni di yoga di lunghezza completa è offrenu più copertura di i pantaloncini di yoga.In ioga sudatu è sport, i pantaloni capri ponu furnisce una sperienza più còmoda in i ghjorni caldi di l'estiu.

Lunghezza di trè punti: generalmente si estende da u ghjinochju à a mità di l'anca.

Lunghezza di pantaloni di yoga includenu ancu e lunghezze d'alzata, cumprese a mezza è alta.

High Waist: Sti collants sò posti sopra o sopra à l'ombelico.Sò spessu una scelta populari per avvenimenti cum'è corsi di spinning.

Mid Waist: Stu stile si trova ghjustu sottu à u buttone di pancia.In cunfrontu cù a cintura alta, a cintura media hè più faciule per fallu.Dunque ùn hè micca adattatu per l'attività sportiva.

https://www.fitness-tool.com/factory-direct-supply-black-large-size-hollowed-out-tight-yoga-pants-%E4%B8%A8zhihui-product/

Spessore

Un altru fattore impurtante per i clienti à cunsiderà quandu sceglite i boni pantaloni di yoga hè se i collants sò troppu grossi.Sì i leggings sò un pocu stretchi è troppu grossi, ponu manca di transpirabilità è ùn saranu micca troppu cunfortu per portà durante l'esercitu.

I migliori pantaloni di ioga per a pratica duveranu esse ligeri per chì l'amatori di yoga ponu esercitassi più cunfortu.Ma ùn deve esse troppu magre, perchè quandu fate qualchì eserciziu, a pelle pò esse esposta à traversu i pantaloni di yoga.

Allora per assai esercizii, pudete sceglie i pantaloni di yoga magre.I materiali più sottili permettenu una migliore transpirabilità è aiutanu à mantene a secca.Sè vo portate pantaloni di yoga fora in cundizioni più fresche, pruvate d'utilizà materiale più grossu per più copertura.

Tissu

Sicondu u tipu di yoga praticatu, u cliente deve sceglie u tela chì cunvene.S'ellu hà bisognu di un paru di pantaloni chì ponu respira facilmente, deve esse fattu di fibri sintetici cum'è poliester.S'ellu hà bisognu di qualcosa di caldu, deve aderisce à u materiale di cuttuni in classi di yoga menu attivu.

Culore di pantaloni

U culore hè ancu degne di cunsiderà quandu cumprà i pantaloni di yoga.Se u ioga di u cliente hè più intensu, chì provoca più sudazione, deve esse evitata i pantaloni di ioga di culore chjaru perchè sudanu.Invece, duvete sceglie un culore più scuru.

Cumu guadagnà a fiducia di i clienti

Dopu a vendita

A scelta di un fornitore grossista di pantaloni di yoga cù qualità garantita hè assai impurtante per a vostra attività.U serviziu post-vendita perfettu, cusì chì a vostra attività ùn hà micca preoccupazioni, è custruisce vantaghji per a vostra marca.Yografit hà una squadra di serviziu post-vendita estremamente prufessiunale per assicurà chì avete una bona sperienza di shopping.

prezzu

Pianificate in anticipu ciò chì vulete dumandà in modu chì i fornituri di vestiti di yoga vi ponu dà una citazione precisa.Fighjate più attente à i prezzi di i pantaloni di yoga chì cumprate in massa per aumentà e vostre vendite è fà un marghjenu di prufittu più grande.

Quantità minima di ordine

Hè cunnisciutu ancu MOQ, deve determinà a quantità minima di ordine chì pudete permette, cumpresu u prezzu, u stock, u trasportu, etc. Per piacè cunfirmà sta infurmazione prima di fà un ordine.Questu hè assai impurtante.

Custom made

Parechje persone è venditori optanu per i pantaloni di yoga persunalizati per mostrà u so stile, o per presentà u so propiu logò.Per quessa, i pruduttori di pantaloni di yoga devenu avè capacità di persunalizazione eccellenti.

Capacità di pruduzzione

A capacità determina a velocità di consegnai pruduttori di pantaloni di yoga.

Cliccate per sapè di piùproduttore di pantaloni di yoga in rete


Tempu di Postu: Aug-07-2022