Cumu sceglie i pantaloni di yoga stretti ghjustu |ZHIHUI

I pantaloni di ioga sò oghji senza dubbitu una scelta populari per quelli chì scopre a funzione è u stilu di vestiti, è ùn hè micca esageratu per dì chì ognunu hà i so pantaloni di yoga, è parechje persone piace à vèstinu per vede è sentu grandi.
Cù una opzione cusì populari in u nostru vestitori, vulemu esse sicuru di cumprà i leggings o pantaloni di yoga perfetti chì si adattanu à u nostru corpu è u stilu di vita.
Essenzialmente, i praticanti di yoga capiscenu a necessità di portà vestiti assai còmode mentre praticanu yoga.Per quessa, hè cruciale di sceglie i pantaloni di ioga ghjustu, chì sò adattati per u muvimentu fluidu, adattatu per ogni sportu, è ancu vestitu casuale.

I benefici di i pantaloni stretti di yoga

Allevi a pressione

Comu tutti sapemu, quantu cunfortu ti senti affetterà direttamente u vostru livellu di stress.I pantaloni di yoga stretti di qualità è cunfortu ponu aiutà à sente bè à l'internu è infine à riduce u stress.

Hè più faciule per esercitassi

Grazie à u tessulu morbidu è traspirante di a robba, chì hè assai cunfortu di portà durante l'allenamentu, i vestiti di yoga stretti portanu in fine à allenamenti più efficaci è còmode, postu chì permettenu un muvimentu liscia.

Mostra u vostru corpu megliu

Un paru adattatu di pantaloni di yoga stretti ponu riflette perfettamente e vostre curve delicate.À u listessu tempu, perchè i pantaloni sò vicinu à u corpu, pudete fà qualsiasi azzione cun fiducia.

Salute megliu

Sapemu digià chì i vestiti troppu stretti ponu causà difficultà di respirazione è dannu u vostru corpu à longu andà.Per d 'altra banda, i pantaloni di yoga dolci è dolci ùn anu micca questu effettu.Quandu compra, ùn pudete micca perseguite cecamente l'effettu strettu, è avete da cunsiderà cumplettamente cunfortu.

Cumu sceglite i vostri pantaloni di yoga stretti?

Cunfortu

Hè essenziale per ottene pantaloni di yoga senza restrizioni.In più di ottene u vostru sangue chì scorri regularmente, avete ancu bisognu di pudè spustà liberamente è cunfortu.Inoltre, i pantaloni di yoga sò dispunibili in una varietà di forme, stili è dimensioni per sceglie quellu chì si adatta megliu à u vostru tipu di corpu.

 

Traspirante

I pantaloni di yoga sò generalmente fatti di tessuti traspiranti.Quandu compra per un paru, sia attentu à i materiali, perchè ùn finiscinu cù un tessulu stuffy chì vi farà sudari è esse malsana per a vostra pelle.

 

Assorbe l'umidità

U tessulu chì elimina l'umidità hè una di e considerazioni più impurtanti quandu si compra i pantaloni di yoga.In particulare in un clima caldu è umitu cum'è a Malesia, hè una bona idea di piglià un paru di pantaloni di yoga chì alluntananu u sudore per pudè mantene u vostru corpu frescu è seccu ancu quandu sudate profusamente.

 

Qualessu tipu di tela hè u megliu per i pantaloni di yoga stretti di e donne?

A scelta di u tessulu ghjustu hè chjave.Materiali di qualità povera pò causà discomfort in a pelle, abbassà dopu un entrenamentu, è si puzza dopu à una intensa classa di yoga o allenamentu di palestra.Hè per quessa chì certi pantaloni di yoga sò assai boni, mentre chì altri sò più di $ 90.Quelli marchi cù prezzi più altu spessu usanu tessuti d'alta qualità in più di una certa marca premium è designu, imballaggio, etc. Mentri pò parè persu di gastru tantu in entrenamentu o vestiti casuale, pò avè un impattu maiò è durà più.

I tessuti di i pantaloni di yoga di l'omi è di e donne sò generalmente cuttuni puri, cuttuni organici, fibra di bambù, fibra sintetica, cuttuni, è fibre sintetiche mischiate, etc.

Fighjemu un ochju à ogni tessili casu per casu: ci focalizemu principarmenti nantu à e proprietà è e caratteristiche di ogni materiale.

 

Pantaloni Yoga in fibra di bambù

A fibra di bambù (chjamata ancu polpa di bambù) hè una materia urganica relativamente naturali chì hè trasfurmata in un tela ligera è respirabile, à volte chjamata rayon.

In generale, e so proprietà di prestazione, cum'è a so capacità di assorbe l'umidità è impediscenu l'accumulazione di l'odori di sudore, facenu un bonu tessulu per l'abbigliamento di yoga, in particulare.pantaloni di yoga stretti.

Grazie à e proprietà di regulazione di a temperatura di i pantaloni di yoga di bambù, i pantaloni di yoga in fibra di bambù vi mantenenu frescu è seccu quandu hè calda è calda quandu hè friddu.

Soft, gentile è scioltu, u tessulu di bambù hè cunfortu ancu per a pelle sensibile, cusì hè cunfortu chì si tratta di una pratica di yoga restaurativa o di un intensu flussu di fucile.

In più, hè durable è longu.

In ogni casu, u svantaghju pò esse chì ci sò menu stili, è sò generalmente loose-fitting.

Pantaloni di Yoga di Cotone

I pantaloni di yoga di cuttuni sò cunfortu è suave.

Hè perfettu per stretching, praticà ioga restauratore è di ritmu moderatu, è piglià una pausa dopu a classe.
Sapete chì u cuttuni hè assai assorbente.Se portate pantaloni di yoga di cuttuni baggy per cardio, aspettate ch'elli diventanu appiccicosi è pesanti quandu sudate - ancu s'ellu sò generalmente abbastanza còmode.

I studii anu dimustratu chì u vestitu di cuttuni piglia più tempu per rinfriscà u corpu è a sensazione di sudazione dura più di e fibre sintetiche.Allora, sè vo site per fà ioga calda, i pantaloni di ioga di cuttuni ùn sò micca a megliu opzione.

Dittu chistu, i pantaloni stretti di yoga di cuttuni ùn affettanu micca a pratica assai dopu chì avemu sudatu (a menu chì ùn site un fisicu sudatu).

In una nota laterale, sia optate per pantaloni di yoga loose o leggings skinny, optate per un tela chì include un pocu spandex.

Aiuta i pantaloni à mantene a so forma originale.

Pantaloni di Yoga sintetici

I materiali sintetici includenu tessuti artificiali cum'è nylon, poliester, spandex è cloruru di polivinile.

U materiale sinteticu hè adattatu per a maiò parte di l'sport, sia vigoru o ligeru.

Per esempiu, i mischi di nylon è poliester sò eccellenti per assorbe l'umidità.

U sudore ùn hè micca assorbutu da u tessulu, ma s'evapora da a pelle, aiutendu à stà seccu è evite i marchi di sudore.Inoltre, i pantaloni di yoga fatti di nylon è poliester sò ancu transpirabili per aiutà a pelle à respira è regulà a temperatura.

Un altru materiale sinteticu, spandex, chjamatu ancu lycra, impedisce à i pantaloni di ioga di esce da forma.Li dà elasticità è li mantene in forma per l'anni à vene.

I tessuti sintetici ùn si sentenu micca cusì morbidi è piacevuli cum'è e fibre di cuttuni o di bambù, ma sò più durable è resistenti à a dissolvenza.

Dittu chistu, i materiali sintetici creanu un ambiente celeste per i batteri chì causanu l'odore, cusì i vostri pantaloni di ioga sò prubabilmente cumminciate a puzza di sudatu dopu una classe.

Ci sò ancu i pantaloni di yoga chì incorporanu nanosilver - i pantaloni di yoga di Lululemon sò un esempiu.

Questi tessuti sò trattati cù nanoargentu o argentu riciclatu, chì hà proprietà antibacteriale è antifungali.In questu modu, ancu dopu uni pochi di lezioni di yoga calde sudatu, ùn ci hè micca odore.

Ma u più grande svantaghju hè u prezzu altu.

 

A Qualità di Pantaloni Stretti di Yoga Per Prestate Attenzione

Hè impurtante per sentu cunfidendu è attraente in i pantaloni di yoga.Ma alcune caratteristiche di i pantaloni di yoga duveranu ancu avè a precedenza annantu à u stilu.

Cunfortu

Daveru, duvete sentu bè quandu mette i pantaloni di yoga.

U tessulu deve esse cunfortu, è ùn pruvucarà pruritu, è i pantaloni di yoga ùn deve micca impedisce di fà nunda ...

I pantaloni di sudore rigulari sò cunfortu in casa o in a palestra, ma in generale micca in un studio di yoga.Sò spessu troppu solti è pisanti, è ponu ancu esse troppu caldi per certi stili di yoga.

À u cuntrariu, i pantaloni di ioga di e donne è di l'omi anu bisognu à esse ligeri è simplificati.Ùn ponu micca in u modu di a vostra postura, soprattuttu in u Power veloce o Vinyasa yoga.

E caratteristiche di rendiment

Sicondu u tipu di ioga chì praticate, pudete vulete prestu attenti à qualchi qualità specifiche di i pantaloni di yoga.Per esempiu, a capacità di stende, assorbe u sudore o repelle i batteri.

Se a vostra rutina implica un tipu calmu è lento di yoga, pigliate un paru di pantaloni di yoga di bambù o di cuttuni.Avarà una bella sensazione dolce, ma à u stessu tempu, fermarà in forma è vi permetterà di stretchjà è squat cun tranquillità.

Per i dilettanti di yoga calda, i pantaloni di yoga sintetici sò adattati.U tessulu sinteticu tecnicu assorbe u sudore, lasciate u vostru corpu seccu rapidamente durante è dopu l'esercitu, aghjustà a temperatura, è ancu supprime l'odore di sudore.

Durabilità

Nisun paru di pantaloni di yoga vi durà una vita.Prima o dopu, avete da dì addiu à u vostru paru di pantaloni preferiti è uttene un novu paru.Ma ùn hè micca cum'è cambià unu ogni pochi mesi, cusì a durabilità hè ancu impurtante.

Per esempiu, u nylon hè cunsideratu unu di i fibri sintetici più durable è longu.Hè ancu faciule di cura.Mettite in a lavatrice è basta.

I pantaloni di ioga fatti di fibre naturali, cum'è u cuttuni è u linu organicu certificatu, ùn sò micca peggiu di u nylon è ponu sustene anni di vestiti.

I fibri di bambù, invece, tendenu à pill più veloce di l'altri materiali è perdenu u so aspettu attraente è tendenu à dumandà una cura più attenta (cum'è lavà a manu).

Uni pochi disinni extra ponu ancu allargà a vitapantaloni di yoga strettis.Per esempiu, una tabulazione hè un pezzu di tela cusitu in l'area di u crotch chì aiuta à distribuisce a pressione uniformemente intornu à a cucitura di u crotch, minimizendu a chance di rupture.

Tabs ponu aumentà a durabilità di i pantaloni di yoga.

Fit è Stile

Leggings, pantaloni di yoga sciolti - l'adattazione è u stile sò interamente à voi.Solu assicuratevi chì i vostri pantaloni di yoga sò a lunghezza ghjusta, micca troppu strettu o troppu largu.

Pantaloni di yoga strettipò sentu più còmode per i classi di yoga attivu quandu avete da cambià a pusizioni rapidamente è avete bisognu di i vostri vestiti di yoga per move cun voi.Leggings cù compressione, in particulare, sò grandi opzioni per l'omi è e donne, postu chì sustenenu l'articuli, migliurà a circulazione, è ponu ancu aiutà i musculi à ricuperà dopu à un entrenamentu.

I pantaloni di yoga loose, invece, sò cunfortu è ideali per restauratori o altri stili lenti di yoga.I pantaloni di yoga loose-fitting sò ancu più versatili.Pudete andà in a tenda o in u caffè dopu a vostra rutina di yoga di ogni ghjornu senza sentenu troppu nudupantaloni di yoga stretti.

Disegnu

Quandu si tratta di pantaloni di yoga, menu hè più.

Lasciami spiegà.

Parechji pantaloni di yoga di l'omi è di e donne anu avà una gamma di funzioni extra: sacchetti chjave, zippers, buttoni, è più.Mentre chì questi puderanu esse utili quandu site in i vostri pantaloni di yoga o andate à u caffè vicinu dopu un entrenamentu, crede chì e sacchetti sò menu utili in u vostru studio di yoga.

Certi decoru ponu esse voluminosi è tendenu à accumulà durante a pratica.Per esempiu, zippers and drawstrings pò causà disconfort in certi pose.

A strata extra di tela intornu à a cintura pò aiutà cù u cuntrollu abdominale è a compressione, ma pò mette in u modu in pose induve si plega in avanti (cum'è stretches occidentali).

Ma, per un altru esempiu, u disignu di maglia ùn hè micca solu eleganti, ma ancu aumenta a transpirabilità di i pantaloni di yoga - quelli sò bè.

Sè vo site in affari, pudete piace


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022